you’re gonna catch a cold from the ice inside your soul

usch nu gör det så himla ont… jag saknar honom så himla mycket, det är galet. ibland tänker jag, är det ens honom jag saknar. eller är det kärlek. är det värme. är det någons närhet. jag vet inte, kanske. men jag saknar hans röst, hans gestalt, hans mjuka hår mellan mina fingrar medan han pussar mig o hans leende när jag ser på honom. trodde allt var så bra, trodde allt var ok. trodde det var min oro.
men jag gav oron till dig, den fyllde oss, skapade något stort o mörkt mellan oss. och det fanns ingen återvändo då. detta kapitlet var tvunget o sluta här. o nu hör du inte av dig, du stänger mig ute. jag vet inte vad jag ska göra.
jag kan nog inget göra…
jag vill bara börja på nytt, flyga i tiden tills den dag du kanske hör av dig med din forna värme. eller med ny värme, för mig, för mig.
gud det gör så jävla ont.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

