det här är svårt att förklara

jag har blivit så otroligt komplicerad. känns det som, det kanske inte är en nyhet. kanske alltid varit sånhär.
nojjar över allt o alla. över mig dig hon han dem det, det gör mig lite smågalen kan man väl påstå.
men det är i mitt huvud såklart, tankar jag inte kan kontrollera, försöker kontrollera. vill pusha dem undan mig men varje gång jag spänner mig, känner hur det drar i axlarna. är de över mig igen.

för en månad sen var jag kanske mer ledsen men jag stod starkare. när jag gick på stockholms gator var det med sträckt rygg, slängande hår, miss independent osv. KLARAR DET HÄR sa jag till mig varje dag och ja det gör jag ju. faktiskt, ganska bra t.om. men så tror jag att jag svimmar, kräks, dör. slutar prata o blir som en mussla. kallprat blir svårt. får ont i magen och bröstet och springer till toaletten.

varför gör jag så?

är det pga dig så … är det synd. för det känns hyfsat kontrollerbart nu. jag kan säga nej till dig nu även om det känns högst onaturligt.
jag antar det inte gått tillräckligt lång tid. hoppas det.

Det här inlägget postades i funderingar, knäppskalle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

