not good enough.

haft en kanonvecka. mitt personliga liv går som på räls. jag stängde en dörr, en annan öppnades meddetsamma. som om det var menat att just nu ska jag ha flyt. en sådan lättnad, glädje och jag tror äntligen jag är på rätt spår. jag glädjs så och jag får så mycket uppskattning.

samtidigt när det blir lite ensamt, tomt och fult så saknar jag så mycket. skruva tillbaka tiden snälla, till dagen då jag trodde jag först tappade honom men fick tillbaka honom. ett år sedan. som vi pratade, skrattade, var tysta och det var ok o va tysta. jag förstod hans tysthet o det var inget konstigt med den. det var bara vi två.

saknar dina samtal mitt i natten, rösten, dina andetag i mitt öra. några steg utanför dörren o så var du här, min.
ena stunden är jag klar med oss nästa är jag tillbaka på ruta ett igen.

Det här inlägget postades i Depp. Bokmärk permalänken.

Kommentera

