busy girl, busy girl

har skrivit mitt schema för jobbhösten nu. det kommer bli stressigt o pressigt men klarar andra att plugga heltid o ändå jobba, klarar jag en 50% kurs med jobb vid sidan. detta ska bara gå. inte så att jag har tusen dejter o partykvällar inplanerade ändå, får cutta ner på mitt spelande istället, klämma in lite kurslitteratur o uppgifter där.
detta ska gå.

är en händig tjej idag för övrigt, får rycket när jag tvättat o drar en lina genom hallen in i badrummet. nu hänger samtliga trosor/tröjor/strumpor på den! mycket nöjd, mycket nöjd.

o så går aik o klår djurgården med 3-0 o hösten känns faktiskt riktigt positiv o ljus.

Det här inlägget postades i funderingar, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

