rest your head I’ll take you high

ett år sen och jag föll så hårt. jag saknar lukten av dig, de mjuka groparna i din mage, styrkan i din omfamning, hur du överraskade när jag minst anade det.
jag saknar spänningen, sexet, lusten, värmen, tryggheten. att kunna ringa dig vid halv tre på natten och veta att du lyssnade.
kommer jag hitta det igen?kommer vi?
är det mig du saknar eller är det bara en skugga i mörkret i din säng, någon att hålla om, någon att älska när det är kallt och tristessen tränger sig på.

jag flyter runt och hoppas på framtiden, men älskar tiden som är nu för nu vet jag var jag står.

Det här inlägget postades i kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

