14:19 o du är den shonne som gör mig lycklig

kaffemaskinen står o knäpper, jag kan inte fokusera på plugg o de senaste dagarna har vi messat massor. eller ja. du är varm mot mig igen. saknar mig, tänker på mig, vill ha mig där.
är vi där igen, påväg tillbaka. eller är du bara ensam? säger mina tankar o jag älskar dagarna då jag jobbar för bättre arbetskamrater går inte att finna på denna jord. de är allt jag önskat och lite till.
jag sysselsätter mig med andra män som ger mig så mycket. jag skrattar, känner mig fin och uppskattad. är på den plats jag skall vara. hoppas på mer o mer av nöje o äventyr, jag ser kanten av dem nästan i horisonten redan.

livet är gott nu och det är bara o njuta. får jag dig är jag väl bara ännu lyckligare, men jag vill ha dig för mig själv, det är där skon klämmer älskling.
kanske ska jag bara låta det vara, låta dig o dem arbeta.

det han inte lyckades med lyckas du med varje dag. jag vet inte hur du gör men du pratar rakt in i mig o jag får kämpa för att inte gå av på mitten.

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek, knäppskalle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

