no one shut it down like you and, you know I will always be in love with you.

och den som säger sig känna minst är den som måste sätta flest punkter. det största avstampet. att bli mjukt pussad av dig innan du försvann i dimman och jag vet inte om du åter lämnade mig.
kanske inte blev det som du trodde men åter igen, vart jag påmind om vad vi hade, vart vi var på väg. hur det kändes o varför jag höll fast vid dig genom all besvikelse o all oro. åtminstone lärde du mig lita på mig själv igen, o främst utav allt lita på pojkar.

det är svårt när det är svårt.
det är svårt o veta vad människor känner o tänker när de inte visar det eller säger det från hjärtat.

o c berättar att jag är omtyckt av en annan. hon har koll den tjejen. hur min typ är, vilka som dras till mig. att jag har något, osv, en toppenkompis som jag kan vara rak med.
grejen är den de dras till mig medan du knuffas undan. jag kanske inte är menad att få vara med dig.
att bara få smaka på frukten o känna dess kraft o sötma var något jag behövde. du har givit mig så mycket och jag vet du har alltid menat väl, du skulle aldrig såra mig medvetet.
hur ska jag kunna gå vidare? glömma dig går aldrig.
jag får bära dig med mig i hopp om att jag får dig en dag. en dag, i ett annat liv, en annan timme där du ser hur mycket du verkligen älskar mig.

älskling. puss

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

