kastar upp denna bollen o låter den snurra

att mitt liv ska handla så mkt om tillit. jag utgår nuförtiden om att folk vill mig väl. att de, ifall de bara får chansen, talar sanning. jag vill även tro på honom när han tänder ett ljus för vår framtid.
men hopp är en ängel lika mycket som det kan förstöra… därför stannar jag vilande i detta läge vi är idag, med ett ord om ”vi får se vad som händer”, och en resa om en månad.

jag kastar upp bollen o låter den dansa i luften. den kanske utvecklas medan den snurrar. kanske fångar vi den tsm om en månad eller så får jag släppa tanken om oss o se dig falla i hennes armar.

jag vet inte, jag är osäker på om jag hoppas. men det är precis rätt sak att göra idag.

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

