berörelse

ett nytt år. fräscht, rent, utlagt framför mig. jag fick inte dansa inatt och ingen plan jag hade riktigt passade, så blev en slags bättre repris av förra årets firande. det får vara så. jag har åtminstone fått fem timmar vid hans sida idag.
min senaste attraktion, förälskelse? dragningen är total o när han lägger en varm hand på min rygg går det ilningar längs låren och upp i maggropen. vill känna honom, den där starka kroppen tung över mig, hårda magmuskler som späns mot mina, händer som håller ner mig i lakanen, hårigt bröst och glittrande ögon. ett leende jag smälter för o det gnistrar mellan oss, det är nästan menat. om du lyckas undgå att märka det, måste jag ha inbillat mig allt. men älskling, det känns omöjligt. du är nu det bästa jag vet. får en skymt av din kropp, ser ditt leende, din blick på mig. du rör dig nära och jag backar inte undan, vi står tillsammans varje ögonblick vi får. åh, jag vill så mycket, nästan outhärdligt. gör ont i hela min kropp av viljan o begäret jag känner när du hjälper mig, rör dig mot mig. när ögonblick skapas där vi blir ensamma och jag vill bara gå över gränsen. vet att om jag fick endast en chans med dig: berusad, på sms, en promenad, en stund ensam tsm – så hade jag använt den. inte kunnat låta bli.

jag vet att du och jag är omöjliga just nu. jag ska flirta, finnas där, leka. visa mitt intresse. fresta dig. och tar du betet kommer jag inte tveka. tror inte du är rätt för mig för evigt men en natt vill jag sänka mina läppar mot din hud, täcka hela dig med lätta kyssar. höra dig  stöna och se de där vackra ögonen le o glittra.

förälskelsen. den är magisk, och jag vill leva i den från o med nu.

Det här inlägget postades i kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

