detta året skall jag:

här kommer lite planer/löften/drömmar/whatever som måste fixas detta finfina år vi precis börjat. utan någon inbördes ordning följer:

– dansa i sommarregn
– hångla massor o med flera
– göra en stor målning att ha i min lägenhet + rama in
– tattuera mig (om jag kan bestämma mig) ELLER:
– …göra slingor i håret, dip-dye eller liknande
– resa till ett annat land
– gå ut på flera olika klubbar så jag har koll på sthlms uteliv och kan intyga detta
– köpa mig en hatt
– börja spara pengar igen
– fota mera
– lära mig att laga nya maträtter
– träna och/eller börja dansa

vi börjar där.

Det här inlägget postades i funderingar, Inspiration, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

