do I need to break your heart to make you understand

I would lie if I said this was easy. jag orkar snart inte detta längre. väntan, oron. sättet mitt hjärta vägrar släppa att du inte tillhör mig längre. jag måste släppa det o va här o nu, acceptera faktum att om det ska bli vi är det i framtiden. när DU är redo. som att vi antar jag alltid kommer va det

om o om garanterar du att det är endast jag i dina tankar på ”det sättet”, det är bara mig du faktiskt vill ha men åh
kanske inte ?
vågar inte vill inte tro annat

vet att ser jag dig med en annan kommer jag skäras i småbitar

but if you loved me why’d you leave me ?

Det här inlägget postades i Depp, kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

