nothing can bring you peace but yourself

20130113-185529.jpg

så jag fick se dig igen, hålla om dig igen. o jag blundade hårt, drog in din doft o tvingade mig själv att vara här o nu. jag ska oroa mig mindre, o skratta mera. njuta medan jag kan, hur kort tiden än blir. tro det bästa om dig, för det har inte fått mig att falla ännu. jag vill växa som människa, och finns du där, då är jag lyckligt lottad.
det är inte perfekt, men säg något, några, som är det? jag kan hoppas o det ska jag göra.

jag vägrar göra samma misstag ännu en gång.

jag fick vakna med dig idag.

Bild | Det här inlägget postades i funderingar, Inspiration, kärlek och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

