piss, blä, jag vill inte känna nu

en lista på vad som är bra just nu bara för att jag inte ska gå ner mig totalt efter denna kvällen:

– kattens blodsocker har blivit lägre dvs bättre
– har roligt demo att spela vilket alltid är bra!! hejhej tropico 3
– gott te (alltid bra för själen)
– imorgon kommer möbler som jag längtat efter i ett år!! ska bygga ihop dem o va ledig o mysa
– hoppet äro inte släckt ännu

o det  var allt jag hade o komma med för tillfället. fred

Det här inlägget postades i knäppskalle, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

