vill smaka på dig min kära, kasta oss runt, se världen med våra ögon för en sekund

blir helt galen, är jag förälskad? eller är detta lusta? jag vet inte, kan inte, förstår inte. vem fan bryr sig egentligen, tänker jag, och skrattar o det knyter sig i maggropen av frustration.
up in flames baby. ska äta min risgrynsgröt, sucka över att jag glömde gräddfilen till chipsen. dagdrömma om fredag då vi åter ses, gråtrunka till black swan o önska jag var i din säng hela kvällen lång och tills nästa år gryr.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

