what if you go away. and I die?

vågar inte ens tänka tanken.

jag vet inte vart vi står. over and over again, samma grej, samma händelse älsklingen min. du vet var du har mig men jag vet aldrig vart jag har dig. försöker spela mina två jag: hon den lugna som alla vill ha, som jag försöker vara, som jag är med alla utom fucking dig. och hon som är så jävla kär i dig och inte kan förstå att det inte är vi just nu. inte på det viset. kanske kommer det alltid vara vi, somehow. men jag är inte din o du är inte min o jag har inga som helst rättigheter.
det gör mig rädd. att inte ha någon somhelst kontroll, gör mig orolig, orolig, orolig.

ser ljus i ögonvrån.

tänk om du försvinner. vad gör jag då? mår illa, blir yr av tanken. jag kan inte hantera det. det blir den stora sorgen. oh god, låt inte den dagen komma.

Coldplay – Up in Flames

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek, knäppskalle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

