you’re four days away from me , how am I gonna cope

trånar lustar längtar, drömmer.
tar min galenskap o framfusighet till nya nivår då jag ger komplimanger, stirrar, ser efter dig varje steg du tar. kan inte låta bli. du vet hur gammal jag är, ja det har du noterat… tydligen. positivt, vill jag hoppas och hjärtat klappar iväg i åtrå jag inte känt på länge.

JAG VILL HA DIG, JAG VILL HA OSS.

hos dig, något jag aldrig upplevt förut. dina mörka sidor fascinerar mig och jag får svårt att andas.

nu är det fyra dagar tills vi ses och hur ska jag stå ut, har ingen aning. även om jag inte har dig (kommer jag någonsin?) så ger det någon form av tillfredställelse när du söker upp mig, stannar för min skull. den där starka handen på min rygg, håriga armar, en lätt beröring och jag ryser i hela min varelse och själ. ge mig ta mig var mig, jag behöver din styrka och svaghet.

Det här inlägget postades i kärlek, knäppskalle. Bokmärk permalänken.

Kommentera

