but most importantly, I need to look fabulous before you

dessa timmar jag lägger på att drömma om nästa gång vi ses, vad detta kommer leda till, vad jag önskar, att försöka tyda dig. Läser saker som ”10 signs that someone’s interested in you” och analyserar till jag får huvudvärk och blir hungrig. Inatt somnade jag med dig i huvudet, och du är min första tanke när jag vaknar. Jag säger inte bara det heller.
Väljer outfit för vårt möte, tänker igenom mina moves, försöker förutse dina svar. Mitt kontrollbehov exploderar över hela scenariot och jag får tvinga mig till lugn, jag har ändrats, jag kan ta det minut för minut, möte för möte.

Gör naglarna långa och glansiga av fiberlack. I think that’s what you like.

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

