du försvinner och jag blöder ut ditt barn o inga svar kommer

du hör inte av dig på ett helt dygn, o jag får panik, hetsmessar. skriver i chatten med, tappar matlusten. minns inte när det senast gick så lång tid.

äter glass, försöker bearbeta, ta avstånd, vara stark
men när det kommer till dig är jag inte stark. bara du som kommer med den effekten

du är nog med henne
(vem?)
tar avstånd
vågar ej ta farväl , trots att jag

fortfarande har dina tröjor,
godiset i burken

förstår inte
du vet inte vad du säger

det kommer så olämpligt o lägligt o jag vill gråta men tårarna är slut när det kommer till dig

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

