can you learn to love a troubled man

jag saknar dig. i min säng, dina smala armar, din varma kropp. din näsa som nosar mig i håret, mot halsen, dina varma händer som gör mig så svag.
saknar dig.
igår, inatt var speciellt på ett sätt vi inte haft på ett tag. är du påväg tillbaks till mig? eller är det bara något tillfället?
det är inte rätt att spekulera, jag ska bara njuta. jag njöt bara.

den andra, nya, kommer också närmare mig,
vet ej vad vi gör, vad jag gör, sträcker bara ut min hand, hoppas på något,
någon;
som ska kämpa för mig once and for all

T.I. – Can You Learn – feat. R. Kelly

Det här inlägget postades i funderingar, kärlek, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

