att tappa hela sin behärskning

6 dagar

så många dagar jag har säkrade med dig; dagar att försöka, charma, förföra, röra vid, andas in. kanske famlar jag i ett tomrum där ingen väg finns men jag hoppas det bara är dimma och att du hittar mig på mitten.

idag; din beröring, ditt leende, din doft när jag kommer nära

(svindel)

vill skynda in o iväg med dig

jag tappar honom när jag är med dig o för första gången känns det lite mer ok, förvånande –

Nej, men du är ju också något jag aldrig upplevt förut

hoppas på en chans, på din uppmärksamhet , endast en gång hos dig o jag skulle försöka allt

Imorgon , en chans till. 6 dagar .

Det här inlägget postades i kärlek, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

