If this has an end… Or even better, a start

jag drunknar;
faller i småbitar, kan inte andas utan honom och det gör ont i varje nerv, varje cell skriker efter hans beröring, eller bara hans röst.

ring och väck mig

tröstshoppar cosmo, kanske känns det bättre då?

nej gumman han går inte att köpa i affären o inte heller hans kärlek

försöker finna ro, försöker beröra, om så bara hans själ det vore himlen att se han ta initiativ

konstanta beröringar, vad gör vi, spelar spel? och vart leder det

väljer bort att äta med mig men pratar med mig var tionde minut, tar i mig, smeker över armen (jag rör hans hand tillbaka, stryker ryggen, ler som katten)

åh åh åh

jag drunknar och ser inget slut men i finaste sommardrömmarna, en början

Det här inlägget postades i Depp, kärlek, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

