I want you to hold me like these stories tell you to

ibland känns det som att persiennen som hänger över halva mitt fönster har kasat ännu längre ner
kanske är det inbillning.

”det kommer nog bli något mellan er” säger hon och vi pratar i timmar om problem hon burit i sitt hjärta, jag pysslar om, försöker ge råd och lugnet när hon tar till sig dem

(agera)

öppnar upp för jag kan ju inte vara tyst om mina känslor o hon nickar sakta, säger ja det lär leda till något, finns ju intresse, spännande med utvecklingen, ber om påtår och kakor av servitören

jag dagdrömmer om dig i varje ensamt ögonblick speciellt med solen i ögonen men också i mörker när det är väldigt tomt på min kudde och precis innan jag somnar; förnimmer din doft?

kokar pasta dricker te har ont i magen mosar avokado, ännu en gång och lyssnar beautiful to me för det är ju vad du är och jag önskar det var sommar för då kanske mina ben kan förföra dig om inte mina ord kan

U.n.p.o.c – Beautiful To Me

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

