vi måste va modiga i en kärlekshistoria

så har orden helt rätt, prickar in varje känsla o även det finstilta, för;
du ser mig jag ser dig o vi är överens i varje rörelse
jag vågar säga vad som faller mig in och du ler, känner dig fram, ögonblicken är gyllene och ständiga som gruset under tunna sneakers om våren

han frågar har du sagt de där orden än? varför inte och hans beteende går att förklara han är intresserad av dig, tro inget annat

åker tillbaka med dig och jag vill ta i dig jag vill backa in i din famn men vi har inte kommit så långt än, för; du måste leda o jag måste bekräfta varje steg, annars inga chanser i denna historia

gör vi rätt nu o talar vi samma språk nu o ja jag tror du ser det nu

Det här inlägget postades i kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

