I’m feeling you

jag tror att
först konstaterade vi att vi hade gemensamma intressen
sedan, attraktionen; beröring, leenden, jag bryr mig om dig o med hennes uppmuntran visar jag detta (omedvetet uppmuntrar hon mina känslor, vilket hon aldrig velat men faktiskt gjort – tacksam)
små kommentarer som blir stora när de läggs på dina läppar och jag mjuknar, från den första komplimangen som kom helt oväntat till den andra tredje fjärde femte, och nu – en åtrå som byggs mellan oss o inom oss likt en kladdig elektrisk massa; magnetiska reaktioner som gör mig luddig obalanserad yr famlande
men sexigast på jorden det är jag (och du vid min sida), för; alla märker ingen undgår att se att vi åtrår, lockar, pockande begär som blir grojord för känslor

som ännu saknar namn

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

