chasing visions of our futures

det känns som sommar ute
jag läser alltings början av karolina ramqvist, och den talar verkligen till mig. jag ifrågasätter, blir frustrerad, o bestämmer sedan att jag måste ta tag i saker nu. det är inte hela världen om han säger nej
men jag måste fråga för det betyder för mig och jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte suktar efter honom varje vaken minut

shorts och bara ben; får lust att skrubba hela mig o smeta in med bus, börja bearbeta, låta håret växa ut o ljusna i solen
ser saker klarna o jag vill ta för mig
dricka mojitos i solen
hångla med hans läppar
åka bil med öppna fönster och känna det pirra i magen

jag vill
och jag ska

Det här inlägget postades i Inspiration, kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

