MEN GUD GE MIG MOD

jag kan inte vänta hur länge som helst

imorgon sker det, dödsstöten dödsstöten
jag ska våga, bara ska o så är det, finns ingen återvändo nu för jag står inte ut
och jag gör inga fel i att fråga, det vet jag, har vänt påståendena och händelsena så många gånger i mitt huvud nu att jag bara ser godhet i dem och ja
du finns där
du har tagit flera steg (fler än mig jag vet inte?) och vi är två personer
jag ska våga och det ska hända något o om det inte gör det vet du åtminstone o då har jag försökt

http://open.spotify.com/track/1ZJULAg2Pa8ksqsBqOXUp2

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

