snart ska du slita ut ditt trasiga hjärta, snart kommer hela världen dyrka ditt namn, o snart ska någon driva ut demonen

så idag sög. hästballe, rent ut sagt. har aldrig sagt så förut men nu förtjänade det uttrycket en situation.

aldrig varit så kall. aldrig varit så seg, off, oöm, dryg. jag vet inte, hittar inga ord för situationen mer än att jag hade stresshuvudvärk och ont i nacken hela eftermiddagen pga att inget gick som jag tänkt
jag sov inte mycket inatt, jag var inte peppad imorse. men jag tog mig upp, i god tid och åkte iväg. lyssnade på recovery och time to pretend på repeat tills jag lyckats få fram självsäkerhet nog. jag var redo att säga de där jävla orden jag planerat så in i detalj. mitt leende, hur jag skulle beröra honom. hur jag skulle skratta klingande, som fucking klockor i vårsolen (män älskar ju det visst) och kasta med håret så det föll över min rygg när jag gick förbi honom i kaskader
ja, kaskader
sen förstör han allt genom att vara noll procent intresserad (utåt sett) och jag förstår verkligen ingenting alls

i fredags, magi
bättre än någonsin

idag – torsdag – skit
noll
nothing

alla var rent ut sagt dryga. jag vet inte varför. jävla fucking månförmörkelse säger jag

men nu har jag erbjudit mig. sagt något. visat intresse
jag har inget att ångra
nej jag vill ju det här, honom. fan
hur ska detta gå

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

