together forever

Du har lyckats fånga vårt intresse.

Det var så du först närmade dig mig, orden som tog mig till ett möte med dig. Och nu inser jag att jag kanske inte har ditt intresse, trots allt. Att ditt namn är ett jag inte kommer lyckas ruska av mig i stockholmsnatten. Hur jag än försöker.
Jag står på tå när jag kramar män jag gillar. Du vore en av dem, om jag hade fått chansen att hålla om dig ordentligt. Ett närmande av dig; ditt bröst mot min rygg i mörker och ljus, det enda jag lyckats få. Blir det mer? Jag vet inte. Kanske har jag gjort fel, du vet troligtvis inte vad du vill. Eller så har jag blott varit en person för dig att leka med, för att glömma; verklighetsflykt. Jag vet inte.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

