i torsdags

hans blick i en tunnelbanevagn, möter min genom folkmassan, huvudet lutat bakåt. eldslågor, yrsel
vi säger inget

inga sms inte ens skypesamtal; allt är så verkligt
allt sägs med ögonkontakt, du är vänd mot mig (psykologin hävdar ivrgt; ja han vill ha dig, han är kall han är varm han tar i dig han vill ha dig) I crave you

en tunnelbanevagn
en soffa där jag ligger och inte vet ut eller in gnyr

ditt ansikte i min telefon och jag döljer bilderna men vill du ska se allt alla spår alla skrymslen av min själ även det fulaste, smutsigaste: allt är ditt och snart ska demonen ge sig föralltid du dödade den

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

