maybe you don’t love me today but that doesn’t mean that I can’t make you love me

spelar svår, springer iväg från dig; du påpekar detta, och
kramar mig idag
första gången, länge
armar om din nacke, nära, vi känner på varandra – hårda magar, fasta kroppar, du berömmer mig
säger nej långt mörkt hår är finast o små bröst, du är inte för smal alls (när jag frågar) ler berömmande och
håller fast min hand när jag tar din
vi står där, som om vi aldrig gjort något annat
du ser på mig som att du vill
kyssa mig
och jag vill bara
falla in i din famn
massera mig
ta i mig
gör mig din

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

