ONE LOVE

jag tänker på honom och det

GÖR

ONT

två dagar utan direkt ömhet; inga kramar (vi var ju påväg någonstans?) till hej vi är vänner, lost in space
stannar kvar för att umgås med dig, låtsas vara upptagen och jag vill bara kasta mig om din hals men
du har integritet
säger saker jag dubbeltolkar (överanalyserar väl) och intresset är tydligt ”säger de” men
du frågar ju inte om mer
ska jag fråga?
ska jag stiga över gränser, vara uppenbar?
är jag inte redan det

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

