I am here, waiting. the moment that you want is coming if you give it time

är i ständig förändring. förbättring.
när jag inte får min vilja fram ser jag det som ett besked om att jag måste ändra mig, bli bättre. mer kvicktänkt, skärpa mitt intellekt. säga rätt saker, tänka efter mer. visa på lugn lika mycket som passion
för passion, det har jag
men det behövs en stillhet i själen för att balansera och i vackra skepnaders sällskap uteblir den gärna
samla dig, samla dig

eller sträck på halsen, för
varför kommer denna man i mitt liv om det inte är för att utmana mig
ge mig styrka
det kommer chanser, någon form av dem
på något sätt

du var ju där
hela mars, april
pratar med mig nu
höll hand, höll om ryggen, kom upp bakom
såg på mig med
de där
blå ögonen
som mina. blå

don’t hurry, give it time. things are the way they have to be. slow down, give it time. still life, you know I’m listening. the moment that you want is coming if you give it time.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

