http://open.spotify.com/track/4ow7xZXZ8E3feTaLJLcJzT

en rysning genom kroppen
dina varma händer jag känner dem ännu; på mina revben, magmuskler, dina o mina o jag vill bara skratta åt hur sjukt vackra vi vore ihop mellan dina lakan och
jag vill berätta det
varje liten tanke, ja
till och med de man aldrig ska säga fören LÅNGT IN när det känns tryggt och du ligger mellan mina ben svettig, filosoferar, stillhet, lugn

du bakom mig, näraintillnäraintill, min rygg mot din höft
alltid såhär efteråt tänker jag varför vände jag mig inte om, varför drog jag inte in dig i min famn, varför rörde jag dig inte mer varför SA JAG INGET AV ALLT JAG VILL SÄGA
varför, alltid

jag kan inte vara så feg
o tiden kommer gå
den kommer gå fortare än jag vågar tänka, och
jag kan inte tveka såhär länge

sluta tveka
börja älska

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

