jag skulle ju kyssa dig idag

en vecka. magisk, sådan för vi
har fallit varandra närmare och varit varandra närmare än förut
du bakom mig, gnider mig, håller fast, dina läppar mot min axel, tar i håret, det känns som
”nu kommer något hända”
men, jag blir rädd, drar mig undan (VARFÖRVARFÖRVARFÖR) utan en jävla mening alls
svär mig genom hela natten efteråt
men minnet av dig är närainpå o med andan i halsen svär jag inför mina slutna ögonlock att nu ska jag göra det nu ska jag ta för mig nu ska jag;
ta av mig glasögonen släppa ut håret pudra näsan fukta läpparna tugga ett tuggummi innan
sedan bli ensam med dig, låta dig komma upp bakom mig igen och denna gången
vända mig om
sakta
sedan kyssa dig, vad som än händer
ta ditt huvud i mina händer, armarna om din hals och vänder mig i mörkret för att låta dig
trycka mig ner i bordet, in i väggen, lyft upp mig baby
sen är det vi för alltid eller åtminstone en timme och vi skiter i alla regler alla tider alla måsten och glömmer, blundar hårthårthårt och sedan
knullar hårthårthårt
så kompatibla
du vet det nu. liksom jag, vetat, länge.

men jag får inget ögonblick
jag vågar inte skicka något sms
om en vecka är jag med dig igen
då kanske


Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

