Paris

nej nu får det räcka med klagandet. Offerkoftandet, nu tar jag tag i allt. Kollade upp en ev parisresa nu – hjälp, det är ju riktigt billigt. Ca 1500 för flyg tur & retur o 1900 för tredagars hotellservice mitt inne i staden. En vän berättade just lite om hur det är där, visst de föredrar man talar franska (vilket jag iof kan basic utav), men man kan ta sig runt ändå. Så länge man inte går runt som ensam tjej efter nio-tio är det lugntish, o det är inte svårare att hitta än i london. Jag klarar det där. I värsta fall får jag gå med karta bara runt mitt hotell, åka taxi. Jag vill köpa resa NUUUU men, jag har inte råd. Faktiskt, jag får skärpa mig, lugna mig. Staden finns kvar ändå! Men om jag sparar till nyår, o ser hur mycket jag har då. Hör med min omgivning vid årsskiftet, vill någon åka med? Annars åker jag själv då, i februari kanske. Ta tag i det här. Jag vill så gärna – har gjort playlists, bloggar och en pinterestboard med inspiration. Kan n åka till indien ensam kan jag åka till paris ensam, vafan. Klart jag kan. Jag är en självständig, arg kvinna, som syster hade språkat.

NU BESTÄMMER JAG DETTA OK.

Känns skönt. Ha ett mål, osv. Spara pengar, drömma, göra mig redo – fila på franskan. Beställa lite franskmaterial kanske? Heja heja. You can do this osv.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

