lägger ner boken, tänker,

du tror att jag i hemlighet är irrationell
jag kan ej svara – är jag det? möjligen . lite.
är endast skeptisk till allt – mestadels människor , främst de som är onödigt snälla minst de som jag känt sen jag föddes (totalt lugn)
du ser frågande på mig
irrationell? hon? inget för mig (jovisst)

jag vill böja mig fram o kyssa dig men du är för omsluten av din arbetsroll o jag når ej fram i denna atmosfär

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

